قدس آنلاین،شهرکرد،هومن نجاتی؛ پيام اساسي حضور چشمگير امت اسلامي ايران در روز جهاني قدس، اعلام اين اصل خواهد بود كه عزت دنيا و آخرت ملت ايران و مسئولين در تبعيت محض از فرامين ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) و مشروعيت مسئوليت‌ها، ماندن در خيمه ولايت است.

آمریکا همچنان طاغوت اعظم ، شیطان بزرگ و دشمن شماره یک است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختیاری پيام‌هاي روز جهاني قدس 1395را برشمرد:

1- حضور چشمگير مردم روزه دار در روز جهاني قدس نماد وحدت و حمايت همه جانبه امت اسلامي، تحقق پيش بيني الهي ولي امر مسلمين(مدظله العالي) بود كه فرمودند:«دنيا عظمت ملت ايران را در روز جهاني قدس مشاهده خواهد كرد»

2- با گذشت 37 سال از ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرمان آزادی قدس و "نابودی غده سرطانی اسرائیل" به عنوان "اولویت اول امت اسلامی" در جغرافیای جهان اسلام نهادینه شده  است.

3-"شبکه استکبار و صهیونیسم" با باطل شدن رؤیای شیطانی "تسلط از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ"، خود را بیش از هر زمانه‌ای آماج خشم مقدس و کینه انقلابی فرزندان اسلام ناب محمدی(ص) و پرچمداران "گفتمان انتفاضه" و "مقاومت اسلامی" به ویژه نسل غیور و شجاع جدید فلسطین یافته است.

3- یگانه راه مقابله‌ی پیروزمند با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی الگوی مقاومت حزب‌الله و حماس و گسترش "گفتمان انتفاضه" در جغرافیایی فلسطین به ویژه در کرانه غربی است.

4- وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی برابر رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و الزامات دست‌یابی به آرمان آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین مقدس فلسطین است.

5- ملت موحد ایران اسلامی، فتنه تروریست‌های تکفیری- سلفی در عراق و سوریه را "جنگ نیابتی" نظام سلطه و حاصل نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای تضعیف محور مقاومت اسلامی، دامن زدن به اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمین می‌دانند و اجازه نمی‌دهند دشمنان اسلام با مسئله‌سازی‌های هدفمند ظرفیت‌های جهان اسلام و مسلمانان را از توجه و تمرکز به مسأله قدس و فلسطین منحرف سازند.

6-  برای ملت انقلابی ایران اسلامی، آمریکا همچنان "طاغوت اعظم"، "شیطان بزرگ" و دشمن شماره یک است.

7-آنچه روز قدس در جهان اسلام فرياد زده شد نشان روشني از بيداري اسلامي و فراگيرشدن آواي انقلاب اسلامي است.

8- حركت حماسي امت اسلامي نشان خواهد داد قرن جديد، قرن اسلام ناب محمدي(ص) و انزجار ازظالمان است.

9- حضور انقلابی و پرشور مردم شريف و ولايتمدار نشان از عمق نفوذ استراتژیک و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

10- استقبال گسترده جهاني از روز جهاني قدس نشان داد آزادي قدس شريف به فضل الهي خيلي دور نيست و ان‌شاءا... جهان روزي را شاهد خواهد بود كه نماز وحدت مسلمين در بيت المقدس اقامه گردد.

11- حضور انقلابی و پرشور و حماسی  مردم هميشه در صحنه استان  در شهركرد و بیش از 117 شهر وروستا،  نشان از عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و لبيك به نداي ولي امرمسلمين  مدظله العالی در خصوص این روز بود.

12- پيام اساسي حضور چشمگير امت اسلامي ايران در روز جهاني قدس، اعلام اين اصل خواهد بود كه عزت دنيا و آخرت ملت ايران و مسئولين در تبعيت محض از فرامين ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) و مشروعيت مسئوليت‌ها، ماندن در خيمه ولايت است.

13- پيام ديگر روز جهاني قدس اين بود كه اگر دنياي اسلام آرامش مي‌خواهد فقط با محو رژيم صهيونيستي از صفحه روزگار تحقق پيدا خواهد كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.